Kilka słów wstępu od autora bloga.




Na moim blogu będą pojawiać się subiektywne recenzje wydawnictw płytowych, tworzone przeze mnie na bieżąco, jak też zrewidowane wersje tekstów napisanych wcześniej. Przez dekadę współpracowałem z miesięcznikiem Muzyka 21, dla którego powstało w sumie co najmniej kilkaset tekstów. Powrócę do niektórych z nich, zmieniając je i uzupełniając, by sprawdzić, jak zmieniło się moje postrzeganie danego albumu na przestrzeni tych lat. Zainteresowanych melomanów zapraszam do lektury i kontaktu - mam nadzieję, że chociaż w nikłej części mój skromny blog zapełni lukę powstałą po zniknięciu jedynego czasopisma muzycznego dla melomanów - Muzyki21, w którym zawsze można było przeczytać kilkadziesiąt recenzji płytowych i dowiedzieć się, co słychać w przemyśle fonograficznym. Oprócz nowości będą pojawiać się tu opisy moich ulubionych, starszych nagrań.
 
plytomaniak.blog@gmail.com.

Komentarze

Popularne posty